25 Aralık 2011 Pazar

Ben Aslında Ben Değilim; Bundan Sonra

Geçen günlerde kendi kendime bir karar daha aldım. Artık beni insanlar nasıl tanıyorsa artık o ben, ben değilim. Etrafımda ki ben gibi huyları olan insanları incelediğimde, gerçekten kaybeden insanlar oluyor. Doğal olarak sorulur zaten, neye göre, kime göre kayıp oluyor diye. Topluma göre kayıp oluyor arkadaşım..

Bundan kısa süre öncesine kadar toplum beni ilgilendirmez, kim neyi nasıl düşünürse düşünsün, ben kendim için ve kendim nasıl istiyorsam öyle yaşarım diyordum. Hala öyle ama değişen bir şey var. İsteklerim. Artık aman etrafımda ki herkes benim yüzümden mutlu olsun, aman kimse üzülmesin.. Ya bunun dengesini sağlamak gerçekten çok güç ve ben bu güce sahip değilim..

Çocukluğumdan beri aman para tut elinde, aman insanlara kötü davranma. Onlar sana taş atıyosa sen onlara çiçek ver. Boka taş atma sıçrar.. Herşeyi alttan alan bi yapıya sahiptim ve tahmin edin artık artık neye sahibim..

Bu öz eleştiri ve fikir değişiminden hepinizi öpüyorum ve benim bulunduğum yerde beni tekrardan gözetleyin hocam.. Aha bu da fermanımdır. Sonra yok söylemedin, yok ben bilmiyodum demeyin. 

2 yorum:

  1. En doğru kararı vermişsin bacanak. İnsanlara iyilik yaramıyor, boşver sen faşist ol, en temizi. Akarı yok kokarı yok. Sigorta, yemek mis gibi meslek daha ne.

    YanıtlaSil
  2. Seni düşünce tarzımı destekler halinle yakıştırırm düşünce yapıma.

    YanıtlaSil

Yorumunuz İncelenip, yayınlanacaktır. İlginiz İçin Teşekkür Ederim..

Eray AYDIN