29 Ekim 2011 Cumartesi

Eğlenmenin Eğlendirme Yolu; BatesMotelPro


Ağustos '11 de keşfettim grubu. "Dedi Naber" şarkısıyla tanıştım önce. Çok farklı ve eğlenceli geldi. Aslına bakarsan Bana '90larda ki vitamin grubunu çağrıştırdı tarzıyla.. Araştırdım ve Resmi olarak yüklenmiş tam 34 Tane videosunu buldum. (Hayır saymadım.. Sadece batesmodelpro kullanıcısının yukledıgı vıdeo sayısına baktım :) ) Hemen hemen hepsini seyretmeye çalıştım.. Emektar bilgisayar belleğimin kabul ettiği MB boyutu kadar.. Bütün hepsinde ayrı bir eğlence var. Şarkı yapmışlar mesela. Müzikleri tanıdık ama sözleri farklı. Yada yine müzik aynı sözler çağrışımlı falan. Yada ufak senaryolarla skeç yapmışlar. Aslına bakarsan önce kendilerini eğlendiriyorlar. Kendileri eğlenince de başkalarını eğlendirmeyi güdülüyorlar otomatik olarak. Hatta bir zamanlar Beyaz Show için de çalışma yapmış bir gruptur. Beyazla beraber güzel çalışmaları da vardır. Araştırdığınız zaman siz de bulacaksınız zaten bunları.. Grup Vitaminle aralarında ki ticari fark gözlemlediği kadarıyla şu;

Grup Vitamin: Albüm yaparak, eğlencelerini paraya dönüştürebilmiştir. (ee zaten '90lı yıllarda bundan başka bir yol yoktu)

Bates Motel Production: Firmalara farklı reklam alternatifleri Sunarak ticari gelir elde etmekte.. (Bence birçok seçenekleri varken bu yöntemi seçmeleri tam isabet olmuş)

http://www.batesmotelpro.com
https://www.facebook.com/batesmotelpro

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz İncelenip, yayınlanacaktır. İlginiz İçin Teşekkür Ederim..

Eray AYDIN