21 Haziran 2012 Perşembe

Geçmişte Duyulan Pişmanlıklarınızdan Dolayı Pişmanlık Duydunuz mu?

Bu soru gecenin bi yarısı telefonla konuştuktan sonra, fonda nil karaibrahimgil çalarken aklıma geldi.

Geçmişte duyulan pişmanlıklardan ötürü pişman oldunuz mu hiç?

Yatma saatim (!) çoktan geçmiş olmasına rağmen bu soruyu sürekli kendime 3 saat boyunca sordum. Cevabını bulabılmek ıcın hala soruyorum ve sanırım uzun bir süre sormaya devam edeceğim.

Zamanında yaptığınız hareketler aslında doğru hareketlerdi de sonrasında siz etraftaki insanların doğrularına göre, yaptığınız hareketleri mi yargılayıp pişman olup, gerçekleri görüp tekrardan pişman oldunuz mu? Ben sanırım oldum. Bunun cevabını hatta sorunun ta kendisini henüz bulabilmiş değilim. Dediğim gibi uzun sürede bulamayacağım ama bir de siz sorun bence.

Geçmişte duyduğunuz pişmanlıklardan dolayı pişman mısınız?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz İncelenip, yayınlanacaktır. İlginiz İçin Teşekkür Ederim..

Eray AYDIN