22 Eylül 2011 Perşembe

Aşk Bitiren Harf : "M"

Birine karşı içimizde sevgi yaşatmak yaşınalısı bir mükemmelik, aşk yaşınılası bir deneyim. Edindiğin sevgi tomurcukları(?) sayesinde sürekli onu düşünür ve sürekli onun için bir şeyler yapmaya çalışırsın. Ama için de ki o tomurcukları -senin için de olmasına rağmen- sadece sen sulamazsın. O tomurcukların vitamini, minerali, besini ilişkide ki anlaşmalar, verilen sözler, cilveleşmeler, nazlanmalar vs.. Bu böyle uzar gider..
Şimdi sen benim içimde ki aşk tomurcuklarını sadece BEN suladıM diyerek olaya yaklaşırsan bil bakalım kaybeden kim olur?.. Sen değil sevginiz kaybeder. İçin de ona karşı beslediğin sevgi bencilleşir ve körelir. Kocaman bi kavak olur ama meyve vermez.

İlişki de bencil olmak kadar düşülecek başka bir gaflet yok bence. "Ben bu Aşkı Ayakta tutmak için neler yaptıM bir bilsen şaşarsın vallaha" diye, ilişki de oluşan aksi durumu gereksiz yere yakın sandığı arkadaşına anlatan kişiler, bence siz ayakta tutmak için değil, yıkmak için elinizden geleni yapıyorsunuz şu an.. Gerektiğinde arkasından koşmak, yada telefon da sabırla sinyal sesini dinleyerek açmasını beklemek sizin yaptığınız bir fedakarlık değil, Başta bahsettiğim sevgi kavramının tatlı cilveleridir.

Bence sen sen ol, ilişki konusunu açarken "m" takısını unut.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz İncelenip, yayınlanacaktır. İlginiz İçin Teşekkür Ederim..

Eray AYDIN