2 Eylül 2011 Cuma

Geceleri Muşluyum

Her gece olduğu gibi yine her gece yatmaya hazırlanıyorum.. Yine her zaman ki gibi gereksiz bir enerji varken üzerimde. Sanki birazdan yastığa 5 parmak kala uyumaya başlayacak olan ben değilmişim gibi..

Bütün hazırlıkları tamamladıktan sonra uzandım yatağa. Yarın yapılacaklar, gidilecek yerler, aranacak insanlar, hepsinin planlarını kafamda oturtmak için tekrar ediyorum.. Düşünceler beni geçmiş zamana götürüyor. Düşünüyorum;

O kadar değer vermek olmuyorMUŞ
Kime ne zaman güveneceğini bilmiyorMUŞ insan
Aslında şu an mesaj atabileceğim bi sevdicek olsak iyi olurMUŞ
İnsanın sevdiği varken mesaj atmanın bile ne kadar değerli olduğunu bilmiyorMUŞ

***

Bu saydıklarım böyle sıra sıra gider..

Öğrendim ki insanın canını geçmişte yaşananlar değil, geçmişte elimiz de fırsatı varken yaşayamadıklarımız, ertelediğimiz -aslında yaşandığında ne kadar da mutlu olabileceğimiz- ufak yaşantı cilveleri..

Evet, aslında ben her gece Muş'luyum ama bunu bu zamana kadar kimse bilmiyordu. Bundan sonrasına bilmeye gerek yok aslında ya; neyse..

Muş dan aktaracaklarımız bu kadar.. Söz sende Merkez..



1 yorum:

  1. İnsanlar hayatlarının her evresinde elbet ki bir zaman Muş'tan bildirirler.. Sende şimdi sakin ol ve 'Muş'tan bildirebilecek kadar zekaya ve olgunluğa sahibim çok şükür' diye düşün.. Sonrasında kafanı yastığa koyduktan 4 dakika 52 saniye 43 salise sonra dalacağın rüyalar aleminde seni bekliyor olacağım ; keşke bugün kuzenimin doğum gününde olabilseyMUŞ'um dememen için.! :) seni severim bilirsin...

    YanıtlaSil

Yorumunuz İncelenip, yayınlanacaktır. İlginiz İçin Teşekkür Ederim..

Eray AYDIN