21 Ağustos 2011 Pazar

Hayata Dair Zamazingosal Düşünce - Hoş Geldin Dünyama

Merhaba..

Aslında bu sayfayı açarken çok düşündüm. Bu tarz kişisel yazı içeren sayfalar tam bir bıçak sırtıdır. Ya kendini bir kelimenle ters edersin, yada şah edersin, seni mat etmeye çalışan insanlarla savaşırsın.. Bu kararı verirken çok düşünmedim. Aslında Hayat bu olmalı.. Düşüneceksin ama çok değil.. Sadece değerlendireceksin..

Zamazingosal adına çok bakmayın.. Amacım saçma görünen şeylerin ne kadar önemli olduğunu anlatmaya çalışmak.. Çok ciddiyet bulmayacaksın.. Karikatür gibi gülecek sonra düşünecek, sonra(senin elinde) sayfayı çevireceksin ve 2 farklı yazı okuyunca unutacaksın.. İşte öyle Zamazingosal Faktöriyelli çok bilinmeyen bir durum..

Kendimden bahsetmeye gerek yok ama düşünce yapımda Aziz Nesin'i buluyorum kimi zaman.. (Aziz Nesin'i bilmeyenler Kendilerinden utandıktan bir süre sonra Yazar olduğunu ve ne tür, kimler için kitaplar yazdığını araştırabilir) Hayatta karşılaştığım herşeye iyimser tavırlarla yakınlaşmaya çalışırım.. "Elbet Karşımdaki beni üzmek istememiştir.." deyip yoluma devam ederim.. Tamam sonrasında "hayatım boyunca kullandığım, 5 kelimeden ibaret en saçma kelime topluluğu" derim. (Evet.. Ben de her seferin de kendime "bi daha kullanmayacağım" diye söz verenlerdenim.. Naber? :) )

Kısaca denilen ama aslında en uzun olan bu girişi yaptıktan sonra olaylara farklı bakış açımla tekrardan karşınıza gelmeye çalışacağım elim klavyeye uzandıkça..
Hoşçakal.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz İncelenip, yayınlanacaktır. İlginiz İçin Teşekkür Ederim..

Eray AYDIN