22 Ağustos 2011 Pazartesi

jksdnflsdkgnkfndg

Başlıktan da anlaşılacağı gibi modaya ayak uydurup güldüm. Saçma değil mi ama ya. :)) Rastgele basılmış tuşlara gülme deniyor. Ben bu duruma Popo imzası diyorum. :) Klavyeye oturarak yapılan eylem sonucu ortaya cıkmış harf topluluğu.. Ne oldu da boyle güldün diye soran olursa da aynen şöyle derim:
"Geçen gün 5 yaşında ki kuzenim geldi.. Şebeklik yaparken bizi çok güldürdü.. Bilgisayarın başına geçip birimizin taklidini çıkarırken klavye yere düştü.. Harflerin üzerine düştüğü için de bu şekilde bi harf topluluğu çıktı ortaya.. ben de çok güldüğüm ve olayın anısı kalsın dıye bu sekılde guldum net aleminde.."
 der ve sonrasında anonimleşerek; Patladı Gitti derim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz İncelenip, yayınlanacaktır. İlginiz İçin Teşekkür Ederim..

Eray AYDIN