22 Ağustos 2011 Pazartesi

Kokuyo Burası -.-

Arkadaşlarla buluşma zevklidir.. Konuşursun, dertleşirsin, gülersin, güldürürsün.. Zaman geçirmek için en ideal yoldur.. Saatlerce gezip acıkmaya başlayınca ortada dönen lafların tadı bile güzeldir.. "-Ne yiyelim ya? +Benim için fark etmez.. -Bana hiç fark etmez.." Bu ikili konuşma yaklaşık 2 saat sürebilir. Eğer iki veya daha fazla kişiyle konuşuyorsanız durumu kişi sayısı - 1 ile çarpın.. :)) Tamam bu muhabbetin tadı güzel de aç açına yürümek bazen isyana sebep olabiliyor.. "Simit Yiyecem lan ben!! Yanında da ayran içicem yanınız da ruh gibi dolaşıp, ruhunuzu karartacam..!!" gibi.. Bu gibi durumlarda yavaş yavaş çözülmeler başlar zaten.. Hamburger fikirleri döner fikirleri, ben salata yerim fikirleri (Bu son fikir çok duyulmaz zaten erkekler tarafından.)(ciddiyim) derken karar verme aşaması da yarım saat sürer sonra yemek yersin..

Yine bu tarz bi buluşma sonrası karar kılındı ve bı yere oturuldu. Benim yeni tanıştığım arkadaş grubunda ki bi bayan arkadaş tuvalete gitti.. gelir gelmez de verdiği tepki şu oldu:
"Ayy Tuvaleti çok pis bok kokuyo"..
Şimdi tamam iyi hoş da sen bir bayansın.. Senin nazik olman gerek.. Hele ki ortam da yeni tanıştığın birisi varsa.. Aykırılık demek bu demek değil ki.. Bunu söyledikten sonra biraz gayr-i ihtiyari bir şekilde;
"A-aa buranın insanları genelde Lavanta s*çardı ama nasıl oldu da bu koku çıktı" dedim.. (Pişman değilim)

Ama bunu zorla istedi o..

1 yorum:

Yorumunuz İncelenip, yayınlanacaktır. İlginiz İçin Teşekkür Ederim..

Eray AYDIN